دانلود مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا با استفاده از الگوریتم ژنتیک موازی
دانلود پروژه ها ، مقالات ، تحقیق ها و هر مطلب دیگر مربوط به مهندسی کامپیوتر ،فناوری اطلاعات و تکنولوژی

جمعه 28 آبان 1394
ن : علیرضا بشیری رضایی

دانلود مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا با استفاده از الگوریتم ژنتیک موازی

مقاله-بازیابی-خودکار-خطا-برای-ربات-چهارپا-با-استفاده-از-الگوریتم-ژنتیک-موازی

مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا با استفاده از الگوریتم ژنتیک موازی

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا با استفاده از الگوریتم ژنتیک موازی را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این مقاله را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx, pdf
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 3058
قیمت: : 15000 تومان

بخشی از متن:

The Automated Fault-Recovery for Four-Legged Robots using Parallel Genetic Algorithm


چکیده: 
عملکردن ربات ها به صورت خودگردان (طبیعی) در محیط نهایی بدون مداخله انسان قابل انتظار است. اگر چه این یک وظیفه بدیهی برای طراحی ربات های قوی برای انواع خطاهاست.به عبارت دیگر موجودیت های زیستی قابلیت ساخت رفتارهای جدید که بر آسیب هایی بر بدن انها غلبه میکند را داراست. این مشخصه همچنین یکی از مشخصه های مطلوب برای عملکرد ربات  ها در شرایط نهایی میباشد. در این مقاله ما از الگوریتم اموزشی زیستی برای تولید رفتارهای جدید ربات های چهارپا بر علیه اسیبهای بدنی غیر منتظره استفاده میکنیم. از زمانی که الگوریتم اموزش توانست با استفاده از ماشین هتی چندگانه موازی شتاب ذاذه شود سازگتر کردن تغییرات سریع (اسیبها) با استفاده از منابع محاسباتی ممکن شده است. نتایج ازمتیشی نشان میدهد که ربات ها میتوانند نسبت به اسیب های قسمت های مختلف بدن ربات به طور موفقیت امیزی وفق داده شود.

فهرست مطالب:
چکیده
1. معرفی
2. ربات
2.1. بدن ربات و کنترل گرها
2.2. رفتار سالم دست نخورده تکامل یافته
3. الگوریتم بازیابی خطا
3.1. مقدار دهی اولیه
3.2. متقاطع(دو رگه) و جهش
3.3. ارزیابی
4. انتخاب
5. نتیجه گیری و آینده کار
منابع (در متن اصلی)

دانلود فایلپرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، آموزشی مهندسی کامپیوتر، آموزشی فناوری اطلاعات، ،
:: برچسب‌ها: دانلود مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا , دانلود مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات , مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات , بازیابی خودکار خطا برای ربات , مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا , بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا , خطا برای ربات چهارپا , دانلود مقاله بازیابی خودکار خطا با الگوریتم ژنتیک موازی , مقاله بازیابی خودکار خطا با الگوریتم ژنتیک موازی , بازیابی خودکار خطا با الگوریتم ژنتیک موازی , خودکار خطا با الگوریتم ژنتیک موازی , الگوریتم ژنتیک موازی , دانلود مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا , مقاله بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا , بازیابی خودکار خطا برای ربات چهارپا , خودکار خطا برای ربات چهارپا , دانلود پروژه الگوریتم ژنتیک موازی , پروژه الگوریتم ژنتیک موازی , الگوریتم ژنتیک موازی , دانلود تحقیق الگوریتم ژنتیک موازی , تحقیق الگوریتم ژنتیک موازی , دانلود مقاله الگوریتم ژنتیک موازی , مقاله الگوریتم ژنتیک موازی , ,